Evim Doğa
Livera Kamping
Kamp Karadeniz Bölgesi

Trabzon Livera Camping

Livera Camping, Trabzon Maçka’da doğayla iç içe ve çevreye duyarlı bir kamp alanı. İster oda konforundaki otantik oba çadırlarında ister yeşillikler içinde çadırınızda konaklayabilirsiniz. Livera Camping Maçka merkezden 8 km uzaklıkta. Merkezden yönlendirme tabelalarını takip ederek ulaşabilirsiniz.

Aslında biz Trabzon’u Karadeniz turumuzun en sonuna bırakmıştık. Hava şartlarından dolayı Sis Dağı’nda kalamayınca planı değiştirip Trabzon Livera Camping’e gitmeye karar verdik.

Livera Camping Çadır Kamp Alanı

Sis dağı macerasından sonra gece saatlerinde ancak Livera Camping’e varabilmiştik. Hemen üst taraftaki düzlük alana çadırımızı attık. Sis nedeniyle burada da manzaramız yoktu. Ancak arkamız alabildiğince çam ağaçlarıyla kaplıydı. Mis gibi bir hava vardı. İşletme sahipleri de oldukça iyi insanlar. Tuvaletler ve ortak alanlarda tertemizdi. Detaylı bilgi ve rezervasyon için tıklayın.

Livera Kamping Trabzon Kamp
Livera kampingde kampımızı kurduğumuz düzlük alan

Sabah ise sağanak yağışı ile uyandık. Çok yoğun bir yağış vardı. Hafiflemesini beklemekten başka çaremiz yoktu. Biraz hafifleyince hemen eşyalarımızı ve çadırı toplamaya koyulduk. Çok hızlı bir şekilde toplanmamıza rağmen gene de sırılsıklam olmuşuz. Buradan rotamızı Rize’ye çevirdik.

Kamp Alanı Bilgileri
AksiyonAçıklama
Tent
Kamping tesisi
Camp Fire
Mangal ve önceden belirlenen yerlerde ateş yakılabilir.
Toilet

İLGİLİ YAZILAR
Bengü & Doğancan
Doğa

Doğa hayatını deneyimleyen ve doğanın içinde yaşamayı seven, günümüzün sıradanlığından çıkıp, doğa hayatına özlem duyan gezgin çiftiz. Deneyimlediğimiz doğal yaşamı fotoğraflayıp, gezilerimizdeki tecrübelerimizi ve maceralarımızı paylaşıyoruz. Aynı zamanda kamp kültürünün yaygınlaşmasını, doğayı seven ve koruyan toplum bilinci gelişmesini destekliyoruz.