Evim Doğa
Ordu Perşembe Yaylası Kamp
Kamp Karadeniz Bölgesi Yaylalar

Perşembe Yaylası Ordu

Perşembe Yaylası, Ordu’da bulunan 1500 m rakımlı yemyeşil düzlüklere ve mendereslere ev sahipliği yapan doğa harikası bir yer. Ama ismi gibi Ordu’nun Perşembe ilçesinde değil, Aybastı ilçesinde bulunuyor.

Perşembe yaylası‘nın girişi oldukça güzel bir manzara ile sizi karşılıyor. Uçsuz bucaksız görünen düzlükler ve binlerce kıvrıma sahip mendereslerden etkilenmemek mümkün değil. Yayla merkezinde küçük bir gölet bulunuyor. Deniz bisikletleri ile gölde gezinti yapabilirsiniz.

Ordu Perşembe Yaylası Kamp
Ordu Perşembe Yaylası Girişi Muhteşem Düzlükleri.

Perşembe Yaylası Kamp Alanı

Perşembe Yaylası merkezinde yapılaşma oldukça fazla, burada göl çevresine kamp atanlarda gördük. Ama biz doğayla iç içe olmak istediğimizden yayla merkezinde kalmayıp, orman içinde kendimize manzaralı güzel bir yer bulup, kampımızı kurduk. Konaklama için Aybastı Kent ormanı içindeki Bungalov evleri de tercih edebilirsiniz.

Perşembe Yaylası
Manzaralı kamp alanımız

Akşam güzel bir günbatımı eşliğinde yemeğimizi yapıp, doğanın tadını çıkardık. Sabah ise yoğun bir sis bizi karşıladı. Hemen kahvaltı hazırlıklarına başladık. Kahvaltıda mis gibi sucuklu yumurta olunca, kokusuna misafirlerimiz de geldi. Sevimli dostlarımızla kahvaltı videomuzu aşağıya bırakıyoruz, YouTube Kanalımıza abone olmayı unutmayın. 🤗

Hep beraber karnımızı doyurup, Ordu’nun en meşhur yerlerinden biri olan Boztepe’ye doğru yola çıktık. Boztepe’ye sahilden teleferikle 6-7 dakikalık bir yolculukla çıkabiliyorsunuz. Tepeye çıktığınızda tüm Ordu ayaklarınızın altında, manzaranın tadını çıkarabilirsiniz. Teleferik haricinde araçla da Boztepe’ye çıkmak mümkün. Boztepe’de kısa bir gezinti sorasında Ordu‘ya veda edip, Giresun Kümbet Yaylası‘na doğru yola çıktık.

Sıkça Sorulan Sorular

Perşembe Yaylası Ulaşım

Doğu Karadeniz gezilecek yerler ve kamp alanları tavsiyelerimiz için diğer yazılarımızı da buraya bırakıyoruz.